Гаряча лінія Приютівської селищної ради

Намагаючись оптимізувати надання соціальних послуг, розв’язуючи складні проблеми, Приютівська селищна рада прагне широкої участі у своїй діяльності громадськості.

Удосконалювати роботу зі зверненнями громадян, вчасно реагувати на проблемні питання — такі пріоритети поставили перед собою керівництво громади. Забезпечення оперативності реагування на проблемні питання, порушені у телефонних та електронних зверненнях громадян, скорочення строків з моменту надходження звернення до моменту вирішення цих питань було покладено на відділ прийому звернень.

(067) 296-17-60*

Пн-Чт 08:00 - 17:15, Пт 08:00 - 16:00

Громадяни можуть звертатися на Гарячу лінію Приютівської селищної ради і бути впевненими в тому, що тут їм допоможуть. Щодня на Гарячу лінію звертаються з усіх населених пунктів громади.

*За тарифом вашого оператора зв’язку

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь