ОГОЛОШЕННЯ

Дата: 14.12.2020 13:29
Кількість переглядів: 59

Приютівська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади  посадової особи місцевого самоврядування: адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг».

 

Завдання, обов'язки та повноваження. Організовує видачу документів та забезпечує взаємодію з суб’єктами надання адміністративних послуг. Надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг. Приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг. Забезпечує направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг. Здійснює організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг і контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень. Складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.

 

Повинен знати. Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", "Про адміністративні послуги", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері.

 

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта (юридична) не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.

 

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

 

Документи, що  подаються на конкурс:

  • заяву про участь у конкурсі;
  • заповнену особову картку (форма № П-2ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4 x 6 см;
  • копію диплома (інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня);
  • копію паспорта громадянина України (або іншого документа, який посвідчує особу);
  • копію  ідентифікаційного коду;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
  • копію трудової книжки;
  • декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2019 (2020) рік відповідно до вимог  ЗУ «Про запобігання корупції».

       Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення ( з 14.12.2020 року по 13.01.2021 року) за адресою: вул. Шкільна, 4, смт  Приютівка, Олександрійського р-н., Кіровоградської обл., тел. (067) 296 17 60.

За отриманням додаткової інформації та інформації щодо основних вимог до кандидатів, звертатись до начальника відділу управління персоналом Рябенької Ірини Григорівни.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь