Комунікаторів ОТГ навчали співпраці із ЗМІ
У Кіровоградському Центрі розвитку місцевого самоврядування, який створений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою», відбувся семінар «Формування іміджу ОТГ. Співпраця із ЗМІ». У заході взяли участь представники органів місцевого самоврядування та відповідальні за комунікації у об’єднаних громадах.
Семінар проводився радницею з питань комунікації Аллою Дігтяренко. Гостями заходу були Ірина Ткаченко, директорка агенції сталого розвитку «Хмарочос», тренерка медіа-проектів та Сергій Ткаченко, комунікатор спілки «Громадські ініціативи України».
Ірина та Сергій Ткаченки розповіли представникам ОТГ, що таке імідж громади, з чого він формується та як його створити.
Про співпрацю ОТГ із засобами масової інформації докладно розповіла радниця Центру з питань комунікації. Вона зазначила, що між ОТГ та місцевими ЗМІ завжди існуватимуть, або вже існують певні взаємовідносини. Мета комунікатора налагодити стосунки за взаємовигідними принципами.
«Уся інформація, про вашу ОТГ, яка подається у ЗМІ, має формувати позитивний імідж громади у суспільстві та підтримувати рівень прозорості її діяльності. Ні в якому разі не можна подавати неправдиву інформацію журналістам та конфліктувати з ними. У час інформаційних технологій, будь-яка неправда буде розвінчана. А конфлікти зі ЗМІ призводять до значних іміджевих втрат вашої ОТГ, незалежно від виправданості ситуації», - порадила Алла Дігтяренко.