У Приютівській громаді створюється інтернет-ресурс для підтримки крафтових виробників

  • 1920

Фото без опису

Нещодавно міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко, на власній сторінці у мережі Фейсбук повідомив про підтримку Кабінетом міністрів України розробки Державної цільової програми з розвитку народних художніх промислів на 2021-2025 роки, таким чином Уряд привертає увагу до унікальних українських традицій.

За словами очільника міністерства: «Хоч крафтове ремесло було і залишається візитівкою України, на сьогоднішній день воно перебуває у стані занепаду і поступового забуття. Зменшується кількість майстрів та осередків, під загрозою зникнення рідкісні мистецькі техніки та технології. Тож народним художнім промислам – бути».

У свою чергу Приютівська громада випереджає час і вже сьогодні запускає сайт http://kraftfest.org.ua, який має на меті підтримати крафтових виробників не тільки Олександрійщини, а й всієї країни.

Кого підтримуватиме інтернет-ресурс?

Це не лише народні умільці, це всі виробники, які виготовляють товари на власному обладнанні, за власними технологіями і рецептами. Це можуть бути як товари широкого вжитку, так і продукти харчування. Звичайно, не будуть підтримуватися середні і великі підприємства.

Що саме пропонує інтернет-ресурс?

  • популяризація продукції місцевих крафтових виробників;
  • створення сприятливих умов для розвитку їх діяльності;
  • проведення онлайн-навчань і семінарів з відкриття підприємницької діяльності, планування, маркетингу, обміну досвідом між майстрами і вигляді майстер-класів.

Для кожного майстра існуватиме можливість створення особистого профілю, що дасть змогу додавати власні товари у відповідні категорії та редагувати контактну інформацію.

Для прикладу вже розміщено інформацію про деяких виробників.

Увага!  

Для бажаючих створити свій профіль на сайті просимо надіслати листа на kraftfest@ukr.net прикріпивши наступну інформацію:

  • П.І.Б;
  • місце розташування;
  • особисте фото;
  • зображення продукції;
  • посилання на сторінку Фейсбук або Інстаграм;
  • короткий опис вашої продукції.