Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Приютівської селищної ради протягом минулого року

  • 392

Упродовж 2021 року до Приютівської селищної ради надійшло 691 звернення, всього звернулося – 748 громадян. На особистих та виїзних прийомах громадян до керівництва селищної ради звернулося 86 громадян. На Урядову гарячу лінію та до Кіровоградського обласного контактного центру звернулося 83 громадян.

Основні питання, які порушувались у зверненнях:

??Соціальна політика та соціальний захист населення – 246 громадян, з них – 145 громадян звернулося за наданням матеріальної допомоги, а саме 110 громадян звернулося з проханням надати матеріальну допомогу на лікування; 11 – учасник ООС, УБД; 6 – особи, які були призвані на строкову військову службу; 9 – громадяни, які постраждали від стихійного лиха та пожежі; 1 – сім’я загиблого в зоні АТО;

??Комунальне господарство – 183;

??Аграрна політика і земельні відносини – 77;

??Транспорт і зв'язок – 25.

? Всього вирішено позитивно – 485 звернень, надано роз’яснення – 202, 4 звернення перебувають на розгляді.

Приютівська селищна рада постійно працює над вдосконаленням роботи зі зверненнями громадян, вивчає причини, що їх породжують, вживає заходів щодо їх усунення.