За підсумками першої половини 2019 р. Приютівською селищною радою позитивно вирішено понад дві сотні звернень громадян

  • 827

Фото без описуУ  Приютівській селищній раді робота зі зверненнями громадян проводиться відповідно до вимог  Закону  України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.

Для проведення особистого прийому громадян у Приютівській селищній раді створені всі необхідні умови, зокрема затверджені і витримуються графіки прийому. Всі заяви, скарги, пропозиції громадян реєструються в окремому журналі.

Всі звернення розглядаються з дотриманням встановлених термінів. Особливу увагу в роботі приділяється  розгляду пропозицій, заяв та скарг інвалідів та ветеранів праці, пенсіонерів, учасників бойових дій,  багатодітних сімей, одиноких матерів, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС та інші.

Станом на 1 липня 2019 вирішено позитивно – 238, роз’яснено – 22. Протягом звітного періоду з січня по червень 2019 року надійшло 221 звернення поштою, звернулось на особистий прийом 34, особистий виїзний прийом 9.

За категоріями авторів звернень найбільша кількість складає: інваліди I групи — 3, інваліди II — 3, інваліди III – 6, одинокі матері – 2, багатодітні сім’ї, інші категорії – 233, пенсіонери – 50, військовослужбовці – 9, безробітні – 11.

Найбільша кількість звернень надійшла з питань транспорту і зв'язку – 14, пільгового перевезення пасажирів – 13, надання матеріальної допомоги – 73, призначення і виплати соціальної допомоги, субсидії - 18, санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 12, будівництво та ремонт доріг, вулиць – 3, електропостачання населених пунктів, будинків - 33, інші питання 163. На всі питання заявникам було надано роз’яснення та відповіді по суті.

Приютівська селищна рада постійно працює над вдосконаленням роботи зі зверненнями громадян, вивчає причини, що їх породжують, вживає заходів щодо їх усунення.