У 2020 році Приютівською селищною радою позитивно вирішено майже півтисячі звернень громадян

  • 542

Фото без опису

У Приютівській селищній раді робота зі зверненнями громадян проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.

Керівництвом Приютівської селищної ради першочергово розглядаються звернення які надійшли від ветеранів війни і праці, учасників бойових дій, багатодітних сімей, сімей в яких виховуються діти - сироти та діти, які позбавленні батьківського піклування, осіб з інвалідністю, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Для проведення особистого прийому громадян в Приютівській селищній раді створені всі необхідні умови, зокрема затверджений і витримується графік прийому громадян від 02.01.2019 року №1. Всі заяви, скарги, пропозиції реєструються в окремому журналі. Журнали особистого прийому громадян та журнал реєстрації заяв, пропозицій і скарг встановленої форми прошнуровані, пронумеровані та скріплені гербовою печаткою Приютівської селищної ради, всі графи в журналі відповідним чином заповнені, з зазначенням номеру прийняття рішень та дати розгляду звернень, відмітками про виконання. Всі звернення розглядаються з дотриманням встановлених термінів.

Станом на 30.12.2020 року вирішено позитивно - 466, роз’яснено - 54.

Протягом 2020 року надійшло 534 звернень поштою, звернулося громадян на прийом – 39.

За категоріями авторів звернень найбільша кількість складає: одинока мати – 15, багатодітна сім’я – 14, пенсіонер – 97, робітник – 10, військовослужбовець – 5, безробітний – 2.

Надання матеріальної допомоги – 118, комунальне господарство – 143, Соціальна політика. Соціальний захист – 137, інше – 166.

На всі питання заявникам було надано роз’яснення та відповіді по суті.

Приютівська селищна рада постійно працює над вдосконаленням роботи зі зверненнями громадян, вивчає причини, що їх породжують, вживає заходів щодо їх усунення.