16 лютого – останній день прийому заяв на заміщення вакантних посад провідних спеціалістів відділу інфраструктури та земельних відносин
У Приютівській селищній раді від 18 січня 2021 року триває прийом заяв на участь у конкурсі на заміщення трьох вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування: провідний спеціаліст відділу інфраструктури та земельних відносин (ЖКГ, містобудування, екології, благоустрою, охорони та використання земель). Конкурсний відбір проводиться до 16 лютого 2021 року включно.
Завдання, обов'язки та повноваження: у межах визначених посадовою інструкцією завдань забезпечує реалізацію визначених повноважень, бере участь у розробленні місцевих програм (за відповідними галузевими напрямами), здійснює контроль за їх виконанням, аналізує їх результативність та ефективність, за результатом якого готує відповідні пропозиції керівнику структурного підрозділу або керівнику вищого рівня. Здійснює контроль, аналізує та оцінює стан реалізації визначених повноважень, готує відповідні висновки та пропозиції. Бере участь в узагальненні практики застосування законодавства та ходу реалізації завдань у відповідній сфері управління, забезпеченні їх виконання у межах своїх повноважень. Готує проекти рішень та пропозиції керівнику структурного підрозділу або керівнику вищого рівня щодо виконання рішень місцевої ради та її виконавчого комітету. Бере участь у підготовці проектів організаційно-методичних документів, що стосуються відповідного напряму роботи підрозділу, та підготовці інформації про результати цієї роботи. Готує проекти відповідей на звернення та заяви, що надходять для розгляду до відповідного підрозділу.
Повинен знати: Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", Земельний кодекс, Закон України «Про землеустрій», Закон України «Про оренду землі» (земельне законодавство), інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; законодавство з питань соціального захисту, програму «ВУЛИК», інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері.
Кваліфікаційні вимоги: вища освіта рівня бакалавр (молодший спеціаліст), вільне володіння державною мовою.
Надається перевага кандидатам зі стажем роботи на службі в органах місцевого самоврядування та з власним транспортом (посада передбачає обслуговування декількох територій громади (старостинських округів) одночасно).
Документи, що подаються на конкурс:
- заяву про участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма № П-2ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 x 6 см;
- копію диплома (інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня);
- копію паспорта громадянина України (або іншого документа, який посвідчує особу);
- копію ідентифікаційного коду;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
- копію трудової книжки;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2020 рік відповідно до вимог ЗУ «Про запобігання корупції».
За отриманням додаткової інформації та інформації щодо основних вимог до кандидатів, звертатись до начальника відділу управління персоналом Рябенької Ірини Григорівни.