Інклюзивно-ресурсна кімната в дії!

  • 1435

Фото без опису

Майже три місяці минуло з дня відкриття ресурсної кімнати для дітей із особливими освітніми потребами на базі Войнівського ЗДО «Веселка» Приютівської селищної ради. Кожного дня фахівцями Войнівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів надаються послуги дітям громади, які потребують психолого-педагогічної корекції.

Інклюзивно-ресурсна кімната обладнана всіма необхідними меблями та дидактичними матеріалами для занять: столики для навчання та гри, сухий басейн з кульками, обладнання для пісочної терапії, інтерактивна підлога, обтяжуючі ковдри та жилети, гімнастична стінка та багато іншого. Під час занять фахівці використовують сучасне обладнання, розвиткові ігри тощо.

Сенсорний осередок постійно поповнюється дидактичним матеріалом, який використовується спеціалістами у наданні корекційно-розвиткових послуг. На заняттях діти із задоволенням користуються Дарами Фребеля, що розвиває дрібну моторику рук, пам'ять мислення увагу та посидючість. Дерев’яна пісочниця з підсвіченням дуже гарно допомагає зняти напругу, тривожність та розкрити в дитині внутрішній потенціал. М’які модулі, конструктор в ігровому осередку розвивають у дітей творчість та уяву. Розділення ресурсної кімнати на осередки дає змогу змінювати один вид діяльності роботи на інший. Здобувачі освіти з користю та задоволенням проводять свій час, а ще розвивають свої пізнавальні здібності.

Практичний психолог Губа Ірина Сергіївна здійснює корекційно-розвиткову роботу з дошкільниками та учнями ЗЗСО за наявності  емоційних або особистісних труднощів, формує та  розвиває  вищі психічні процеси (пам’ять, мислення, увагу, уяву, сприймання, а також  різні необхідні комунікативні, соціальні навички і якості для кращої соціалізації та адаптації дитини). Особливу увагу приділяє корекції тривожності, зниженої самооцінки, страхів, зняття агресивних проявів поведінки.

Вчитель-логопед Шаповалова Анна на заняттях  застосовує ігрові моменти. Крім звуків  мовлення, діти розвивають дихання, фонематичний слух, відчуття темпу і ритму - це невід’ємна частина розвитку навичок читання і письма. З допомогою камінців зі складами збагачують лексичний словник, складаючи історії та казки.

Командна робота психолога, логопеда, корекційних педагогів Войнівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів, за підтримки адміністрації закладу освіти Покотило Світлани та Павліщевої Анни  дають свої позитивні результати, бо діти з особливими освітніми потребами мріють, щоб їх у суспільстві сприймали такими, якими вони є. І наш обов'язок — дати їм змогу жити повноцінно.