У Приютівській громаді офіційно запрацював сучасний Центр надання адміністративних послуг

  • 533

Відсьогодні, 21 квітня, у селищі Приютівка офіційно запрацював сучасний Центр надання адміністративних послуг. На його відкриття завітали голова Олександрійської районної державної адміністрації Ольга Коріненко та голова районної ради Сергій Ракута.

Приютівський селищний голова Андрій Коломійцев зазначив, що відкриття центру є знаковою подією для всієї громади: «Створення ЦНАП – дуже важлива справа, адже впливає на якість життя мешканців та розвиток підприємницької діяльності. Я дякую нашим європейським партнерам за комплексну допомогу, завдяки якій ми створили систему надання адміністративних послуг та максимально наблизили послуги до кожного мешканця».

Партнерами громади по створенню ЦНАП стали українські та шведські експерти Програми «U-LEAD з Європою». Це міжнародна програма, що фінансується Європейським союзом, а саме країнами: Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею, Швецією.

Приютівська громада перемогла в конкурсі Програми «U-LEAD з Європою» та отримала комплексну допомогу в створенні ЦНАП, зокрема партнери забезпечили приміщення меблями, технікою, програмним забезпеченням, електронною системою керування чергою. Всі співробітники пройшли тренінги з підвищення кваліфікації, розроблені експертами програми.

В приміщенні за кошти громади зроблено капітальний ремонт, налагоджено безперебійне забезпечення інтернетом. Тут передбачені необхідні умови для осіб з інвалідністю, вхід до приміщення обладнано пандусом, а для батьків з дітьми – наявний сповивальний столик та дитячий куточок.

Центр надає 188 видів послуг, серед яких: реєстрація бізнесу, нерухомості; земельні питання – видача відомостей з державного земельного кадастру, державна реєстрація земельних ділянок, а також архітектури та будівництва; реєстрація місця проживання та зняття з вказаної реєстрації; послуги пенсійного фонду; реєстрації актів цивільного стану та інші.

Основними завданнями Центру є: створення зручних умов для отримання послуг, спрощення процедур, поліпшення якості їх надання в найкоротший строк за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень; запобігання корупції, усунення посередництва під час надання адмінпослуг; підвищення рівня поінформованості суб’єктів.